Jun 26, 2013

Berada di menengah atas.

Sudah berapa lama aku tak hupedate ni? *pegang bulu ayam* kotor betol kamu   blog. Assalamualaikum readers. Nak bercerita serba sedikit kehidupan aku ditingkatan empat. Alhamdulilah. syukur. Aku masih boleh mengikuti pelajaran lagi. Walau pun kadang kadang rasa malas tu datang. Rasa mals gila.
   Sangat malas act. 2013. Terasa matang. Tapi kadang kadang tak betul juga. Bukan kekadang. Selalu tak betul. 

 Tahun ni. Dapat classmate baru. Walaupun mula mula gaduh juga. Setelah enam bulan. Dah jadi geng. Family. Sekarang. Fikiran dah matang. Sikit. Mencuba menjadi orang dewasa. Terasa macam cepat sangat dan tahun hadapan aku akan menghadapi SPM. Ramai kekawan pindah. Ada spb mrsm vokasional. Rindu time form 3. Semua happy . Result pun bole bla. Mohon jgn tanya. Puteri Syuee Aida. Rakan baik yg lain mengikut aliran masing masing. Dan aku ambil aliran sains akaun. Akaun sangat susah. Jika tak faham. Mohon dik dik form 3 jangan takut. Subjek ni seronok belajar  kalau faham. 

see ya 、next entry. Idea tak maghi. Akibat jerebu barangkali. Bye. 
   Btw. Now haze became worst. Please wear your mask. For your own sake. 

*naj*