Dec 20, 2011

no caption

alala , omenye dia , muahehw
assalamualaikum dan annyeonghaseyo . a a a aishiteru , okay ni dipengaruhi cinta melody . LOL :D
sedar tak sedar lah kan kan , kita dah nak dekat habis tahun . and and and i gonna be 15 next year LOL . seriously rase macam aku baru masuk darjah satu , ikat rambut tocang dua . haha omey-omey jer time tuh . but now , aku semakin besar dan terus membesar . memang tebam , seriously LOL :D .
aku bosan hari ni , sangat bosan , teramat bosan , teramat amat bosan . LOL :D . opss lupee #xde kene mengene lngsung -,- hehe,  lagi dua hari result PMR nak keluar kan ? sape sape yang form 3 , gudluck yea kepada sape ek . emm emm , ouh lupe , gudluck utk aisha jaid , afrina , kak sara , kak diba , kak syue . okay ni semua team netball . ouh tak lupe kat daniel kido , mohd ameerul othman , shah d'cruz , fikri iki . maaf bebanyak pada yang aku tak sebut , seriously lupe . hoho . aku pula yang terasa insaf , macam mane lah aku nak pmr ek tahun depan . seriously takot giloss . muahahaha . okay lupe sekejap pasal pmr . aku harus isikan masa yang berharga tahun ni . online sepuas puasnye . har har har -,-' 


donghae tengah mesej titew , muahaha

okay brotha brotha , sista sista , got to go . amboi rempitnye ayat aku . HAHA . hope 2011 will end happily , haha . assalamualaikum :D mirahae fever :D