Feb 12, 2011

bersusah payah ! =D

Aslamualaikum ! ttbe je ek ? sejak biler  nur amirah ni reti bg salam entah la . haha . xpe sekali sekala jd baik .
sesuai ngn tjuk kt atas tuh . hehe . ari ni aku bersusah payah mencantikkan blog aku . tapi aku ase xcntik lagi la .
mesti blog korank lagi cntik dari blog saya . kn kan ? selainh dari edit sne edit sini . aku follow orang orang yg ade blog ni . spe spe yg aku dah follow tuh . follow la blik . klo xnk pon xpe . hee . klo korank dah follow aku .
then , maybe aku lupe nk follow blik . letk link korank kt shoutbox yg bwah 2 oke . confirm sye akn follow . hehe .

                                        ( TUTUP CTER )


tukar citer lain lak hehe , aku ade la kenal sorank mamt ni kt fb . dy ni ddok kt bangi , umo dy sme ngn umo aku . sweet 14 teen la kn . haha  dy ni bole la comel la gak . then , aku n dia . chat punye chat . kt fb la kt fon la . n ari tuh dy mnx kpel . aku x time lg . sbb _ _ _ haha . entah . ase mcm malz je nk kpel2 ni . so , aku mnx dy 2ngu . klo xnk 2ngu bialah la kn . 'ade aku kesah' . haha . tapi ari ni ari last aku text ngn dy . sbb akk aku nk bwak enset aku blik behrang ! hurmm . sedih . =(  . hurmm k lah . mlaz nak storyy pngjng2 derr . kunk banjir lak bilik aku ni . hehe . End ! 


dimerapukan by 3 suku . =) peace yaw !